Ust. Zahazan



Hmm.. dah lama babah tak menulis entri dalam blog ni.. (ada la kut dalam seminggu.. tak de la lame noo). Biasalah babah.. busy betul... sampai tahap gaban! Menguruskan kerja-kerja kat sekolah setelah meninggalkan sekolah bulan 10 hari tu.. sampai kontroversi gak la kat sekolah tuh.. hik2.. biolah.. org tak faham..
Pastu dalam masa yang sama, me'nyetel'kan epelaporan j-QAF daerah Johor Bahru yang cikgu2 JB ni liat betul nak hanto.. Sampai last minit baru nak hantar. 66 buah sekolah macam2 peel dan gaya data yang diorang hantar.. Puas babah nak kena betulkan dan tele kan..
Dan lebih memenatkan kepala otak babah apabila kena menjadi penyelaras kepada program2 peringkat daerah yang perlu dilaksanakan minggu akhir persekolahan nanti. Fuh! Nasib baik ada kawan-kawan dan sahabat yang sentiasa membantu dan memberi sokongan. Thanks la beb!

Tajuk babah hari ni adalah Ust. Zahazan. Petang tadi babah jumpa Ust. Zahazan kat Badan Book Store Plaza Angsana. Kami ke sana untuk beli barang2 keperluan untuk program daearh minggu depan. Alih2.. ada pulak Ustaz Zahazan.. Dia buat promosi buku2nya. Ramai peminat-peminat ustaz Zahazan berada di meja promosinya. So, babah dan umi dengan member babah Ust. Nizam dan isterinya Ustzh Maizathul pun tanpa fikir panjang.. terus beli 30 buah buku sebagai cenderahati fasilitator utk program kami minggu depan. Siap dapat sign semua buku yang kami beli tu... Best betul! Jumpa Selebriti lah katakan!! Setiap pagi hanya dengar suara ustaz je di radio IKIM sewaktu babah dalam perjalanan ke sekolah. Kagum sangat dengan ilmu yang dikongsikan olehnya setiap pagi.. Itulah yang menjadi antara santapan rohani babah setiap pagi.

Walaupun ustaz Zahazan pun dulu belajar di Jordan, tapi babah dan umi tak berkesempatan nak kenal beliau sewaktu di sana. Dia habis belajar, babah pula yang baru datang ke sana... So tak sempat jumpa. Tapi hari ni dapat jumpa dan bersembang lama dengan ustaz.. Memang ustaz Idola babah, umi dan kawan2 babah.. Excited sangat!!!



0 comments:

10 e n t r i T E R K I N I

Pengikut

Blog babah

Senarai blog menarik

=8=8=8=8=8=8=8=8=8=8=8=8=8=8=8=8=8=8=8=8=8=

=8=8=8=8=8=8=8=8=8=8=8=8=8=8=8=8=8=8=8=8=8=

Lanjutkan kasehKAMI dalam kasehNYA

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

=8=8=8=8=8=8=8=8=8=8=8=8=8=8=8=8=8=8=8=8=8=

=8=8=8=8=8=8=8=8=8=8=8=8=8=8=8=8=8=8=8=8=8=

Mior Muhd. Irsyadi bin Mior Syazril

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

=8=8=8=8=8=8=8=8=8=8=8=8=8=8=8=8=8=8=8=8=8=

=8=8=8=8=8=8=8=8=8=8=8=8=8=8=8=8=8=8=8=8=8=

Iman Izzati binti Mior Syazril

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

=8=8=8=8=8=8=8=8=8=8=8=8=8=8=8=8=8=8=8=8=8=

=8=8=8=8=8=8=8=8=8=8=8=8=8=8=8=8=8=8=8=8=8=

Mior Muhd. Irfaei bin Mior Syazril

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers