4 Ramadhan 1432H - Faei 4 Tahun!

Semua org lupa hari ni besday Faei. Babah pun mujur teringat bila kawan2 dok sebut2 hari ni 4 Ramadhan. Ya Allah, hari ni besday manja babah!

Apalagi, sampai rumah je.. babah terus mulakan projek babah. Bukan senang babah nak turun ke dapur ni. Demi manja babah ni, babah berkorban masa ptg babah utk berjuang masak kek lapis yg resepinya babah cari kat internet.

Bila umi dan anak2 babah sampai rumah.. kek lapis babah utk faei dah separuh siap. Masa tu barulah umi teringat yg hari ni adalah hari jadi Faei. Tak pe.. umi busy skrg ni dgn kerja2 data markah.

Alhamdulillah.. percubaan babah utk buat kek lapis Faei ni menjadi! Faei suka sangat! Selamat Hari Jadi Faei!
Published with Blogger-droid v1.7.4

Pengikut

Blog babah

Senarai blog menarik

Lanjutkan kasehKAMI dalam kasehNYA

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker .

Mior Syazril.................................

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Izan............................................

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Mior Muhd. Irsyadi........................

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Iman Izzati..................................

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Mior Muhammad Irfaei..................

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Mior Muhammad Irhamni..............